SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo in trgovino Sashadesign 

(v nadaljevanju ponudnik):

SASHA Hair Art, frizerstvo Aleksandra Sara Ilic s.p

Nove Fužine 43 1000 Ljubljana

Podjetje je zavezanec za DDV

Telefon: 031 881 256

E-mail: info@sashadesign.si

S Spletno stranjo in trgovino Sashadesign upravlja podjetje Sasha design frizerski salon, svetovanje SASHA Hair Art, frizerstvo Aleksandra Sara Ilic s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo Spletne trgovine Sashadesign se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

Jezik, v katerem se sklene pogodba, je slovenščina.

Obiskovalec lahko nakup opravi tudi brez registracije.

Dostava

Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 5-7 delovnih dni od dneva naročila. Če naročenega izdelka ni na zalogi, bo ponudnik kupca obvestil o datumu predvidene dostave po telefonu ali po elektronski pošti.

Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 5,00 EUR na celoten znesek naročila, če skupna vrednost prodanih izdelkov ne presega 80,00 EUR.

Dostavo vrši Pošta Slovenije.

Cena

Cene so v spletni trgovini predstavljene kot redne cene in so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika produkta ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje. Izražene so v evrih (€).  Ponudnik je zavezanec za DDV. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene v spletni trgovini veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik se trudi zagotoviti ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

V trenutku, ko kupec potrdi naročilo, je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Postopek nakupa

  • Nakup izdelka v spletni trgovini: 
    Izbira izdelka: Na spletni strani Sashadesign kupec izbere izdelek, ki ga želi kupiti in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem bo kupca obvestil, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Izbrane izdelki bodo prikazani v nakupovalni košarici, ki jo kupec najde tudi skrajno desno v meniju. Izdelke, ki jih je kupec dodal v košarico lahko pred zaključkom nakupa tudi ureja: izdelke lahko odstrani ali pa spremeni njihovo količino. Do košarice lahko kupec dostopa kadarkoli v postopku nakupa s klikom na ikono košarice.
  • Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani je ikona nakupovalne košarice, v kateri se kupcu (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalno košarico. V primeru, da si kupec želi določen izdelek iz nakupovalne košarice odstraniti, mora klikniti na znak »X« v vrstici izdelka. Če želi kupec dodati dodatne izdelke v košarico, se preprosto vrne nazaj na stran, izdelki v košarici bodo shranjeni.
  • Če kupec želi zaključiti nakup, izbere način dostave in nato klikne gumb  »Nadaljuj na blagajno«.

V naslednjem koraku se kupcu prikažejo polja, v katera mora vnesti podatke za dostavo in za izdajo računa. Vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico, morajo biti izpolnjena

Nato kupec način plačila: plačilo po predračunu ali PayPal. 

S pritiskom na gumb »Kupite sedaj« se kupec nahaja pred zaključkom naročila. Prikaže se razčlenjen pregled naročenih izdelkov s ceno izdelkov, količino, morebitnim stroškom dostave, vrednostjo davka na dodano vrednost in skupno vrednostjo nakupa. Če želite oddati naročilo, preberite Splošne pogoje poslovanja in če se strinjate z njimi, odkljukajte polje »Sprejemam splošne pogoje poslovanja« in pritisnite na gumb »Zaključi naročilo«. S pritiskom na gumb »Zaključi naročilo« se strinjate z obveznostjo.

 

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da do pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga odstopi. V tem času mora podjetju na kontaktni e-naslov (info@sashadesign.si) sporočiti, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navajati razloga zaradi katerega od pogodbe odstopa. V primeru odstopa od pogodbe, mora naročnik poravnati stroške vračila blaga, ki ga je ponudniku potrebno vrniti v roku 14 dni  od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov: Sashadesign, Nove Fužine 43, Ljubljana, 1000 Ljubljana.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka mora kupec priložiti še kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa, da bomo lahko vrnili kupnino. Vračilo vplačanega zneska se bo izvedlo najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca. Na TRR se vrne le vplačani znesek.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora napako v obvestilu o napaki natančno opisati, ponudniku pa mora kupec omogočiti, da stvar pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

Ponudnik bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

 

Preklic naročila

Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (031 339914) ali po elektronski pošti indo@sashadesign.si).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v na spletni strani in v spletni trgovini Sashadesign bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Spletne trgovine Sashadesign.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (031 881 256) ali po elektronski pošti (info@sashadesign.si). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov.

V skladu z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Vsi spori, ki jih ne bi bilo mogoče rešiti med strankama, se rešujejo pri pristojnem sodišču.

SASHA Hair Art, frizerstvo Aleksandra Sara Ilic s.p.